W 2019 r. sprzedaż netto spółki Żabka wzrosła o 23,2% w stosunku do 2018 r. Pod względem przychodów firma przeskoczyła już Carrefoura, Dino Polska i Tesco. Pod koniec roku spółka świętowała otworzenie 6000 sklepu. Jej przychody wyniosły 10,1 mld zł w ubiegłym roku.
Sprawdź też: Ranking największych firm w Polsce. PKN Orlen i długo nic
Żabka miała bardzo dobry rok
W 2019 r. przychody Żabki wzrosły o ponad 23%, a ich wartość wyniosła 10,1 mld zł. Liczba ta pokazuje, że spółka jest już wyżej w rankingu pod względem przychodów od innych znanych sklepów m.in. sieci Carrefour i Dino Polska. Teraz znalazła się tuż przed Auchan i Kauflandem.
W ubiegłym roku otworzono 650 nowych sklepów Żabki i świętowano uruchomienie 6000 sklepu. Jak informuje Tomasz Suchański, prezes zarządu Żabka Polska, w 2019 r. zanotowano także kilkudziesięcioprocentowy wzrost liczby podpisanych umów franczyzowych. Sieć spodziewa się dobrych wyników i w tym roku.
– W tym roku, mimo pandemii zakładamy dalszy rozwój sieci, otwarcie szóstego już centrum logistycznego oraz intensyfikację pracy nad rozwiązaniami technologicznymi, które usprawniają naszą działalność – zdradza Tomasz Suchański.
W ostatnim czasie Żabka zmodernizowała 1,6 tys. sklepów. Sklepy odwiedzane są codziennie przez 2 mln klientów. Podano też informację, że 12 mln konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższego sklepu sieci.