Lodówkomaty 24h, usługa świadczona przez InPost, mają nowego dużego partnera. Jest nim Auchan Direct, czyli dostawca żywności sieci marketów Auchan. Jak twierdzi prezes i udziałowiec InPostu, firma widzi w tym duży potencjał dla kanału e-grocery.
Lodówkomaty
Program Lodówkomaty 24h nie jest nowością. Pierwsze paczkomaty InPost na jedzenie funkcjonowały już w 2018 roku. Mimo to program wciąż uznawany jest za pilotażowy, a firma szukała sposobów na jego dalszy rozwój. Lodówkomaty działają póki co tylko w Warszawie i Krakowie, służą do przechowywania żywności w bezpiecznej temperaturze. Dostępne są 3 rodzaje skrzynek: z minusową temperaturą, stałą (+16 stopni Celsjusza) i z trybem chłodzenia (+4 stopnie Celsjusza).
Pozyskanie nowego i dużego partnera jest szansą dla usługi na rozwój.
Lodówkomaty współpracują z Auchan Direct
O nawiązaniu współpracy z Auchan Direct poinformował prezes i udziałowiec Inpostu, Rafał Brzoska, na swoim LinkedInie. We wstępie poruszył temat kryzysu gospodarczego z powodu panującej pandemii. – Każdy kryzys gospodarczy zmienia oblicze gospodarki.Każdy przedsiębiorca widzi albo szanse albo zagrożenia, albo jedno i drugie (najlepiej). My widzimy mnóstwo zagrożeń, ale również wiele szans – napisał. W komunikacie podkreślono też, że e-grocery ma ogromny potencjał i Inpost zamierza go wykorzystać.
Auchan Direct to szósty partner biorący udział w programie Lodówkomaty 24h, ale pierwszy tak duży. Firma współpracuje również z cukiernią Batida, firmą Janas, producentem soków Tłocznia Chocznia, cateringiem Moja Zdrowa Dieta i projektem Karma.
Sprawdź też: Ruszyła nowa usługa InPostu – Urząd 24