“Biała Noc” odbija się czkawką pracownikom Biedronki, którzy skorzystali z błędu systemu. Była to promocja, w wyniku której po zakupie 20 produktów klient miał dostać 3 najtańsze gratis. Z powodu błędów dostawał jednak 3 najdroższe produkty. Niektórzy pracownicy również z tego skorzystali. Biedronka postanowiła ich ukarać.
Sprawdź też: Biedronka odmawia kolportażu lokalnych gazet
“Biała Noc” nie wszystkim się udała
Jedną z głośniejszych promocji sieci sklepów Biedronka była “Biała Noc”. Wszystko w wyniku błędu systemu, do jakiego wtedy doszło. Klienci, którzy kupi 20 produktów, mieli dostać 3 najtańsze za darmo. Niestety dla sieci było na odwrót tzn. klienci dostawali 3 produkty najdroższe za darmo. Ci, którzy to zauważyli, wykorzystywali promocję do nabycia drogich rzeczy np. sprzętów AGD i RTV.
Na błędzie skorzystali nie tylko klienci, ale również pracownicy sklepu. Niektórzy podobno jeździli nawet po okolicznych sklepach, aby zyskać na promocji jak najwięcej. Teraz wiadomo, że “Biała Noc” może się im odbić czkawką. Serwis Money.pl donosi, że wielu takich pracowników dostało wypowiedzenie lub nagany.
W cytowanym uzasadnieniu zwolnienia napisano, że firma utraciła zaufanie do pracownika, który wykonywał swą prace nierzetelnie. Powinien powiadomić serwis techniczny o błędzie, a nie wykorzystywać promocję do wzbogacenia się.
Alfred Bujara, szef sekcji handlowej NSZZ “Solidarność” nie zgadza się z decyzją Biedronki. Podkreślił, że każdy pracownik ma prawo robić zakupy jak klient. Dodatkowo pracownicy nie byli w stanie usunąć problemu samodzielnie.