e-Kiosk to m.in. wydawca elektronicznych gazet, czasopism, e-booków i audiobooków. Najnowsze dane pokazują, że popyt w czasie pandemii na e-prasę wzrósł znacznie. W ciągu miesiąca sprzedaż w e-Kiosku wzrosła o 40%.
Sprawdź też: Polskie testy na koronawirusa będą używane w innych krajach
e-Kiosk zyskał na popularności
Do e-Kiosk należą platformy e-Kiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl oraz agencja marketingowa eContentLAB.pl. Główną usługą firmy są elektroniczne gazety, czasopisma, e-booki i audiobooki. Jak się okazuje, popyt na tego rodzaju produkty wzrósł znacznie z powodu epidemii koronawirusa. Z opublikowanych danych wynika, że w stosunku miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 40%. Są to dane dotyczące lutego i marca.
– Większość z nas z oczywistych względów pozostaje w domach, a to sprzyja zainteresowaniu zakupami zdalnymi. Widzimy dynamiczny wzrost przychodów oraz liczby odwiedzających nasze serwisy internetowe. Także wydawcy z dużo większą intensywnością wprowadzają swoje tytuły do naszej dystrybucji – stwierdził prezes e-Kiosku Łukasz Piela.
Wszystko wskazuje na to, że przyzwyczajenie konsumenckie zmieniły się z powodu epidemii. Jak informuje e-Kiosk, firma zamierza spełnić potrzeby rynku. Inwestuje w dodatkowe narzędzia technologiczne oraz zmienia swoje działania marketingowe i sprzedażowe. Wykorzystuje też zasoby swojej agencji.
– Uważam, że epidemia może być dobrym czasem na rozważenie uruchomienia w firmie kanału sprzedaży opartego na tej technologii – podsumował Łukasz Piela cytowany w komunikacie prasowym.