InPost wprowadza nową usługę – Urząd 24 dla urzędów miasta i gmin. Umożliwi załatwienie spraw urzędowych bez bezpośredniego kontaktu z urzędnikami. Na razie z usługi mogą korzystać mieszkańcy Gorzowa Wielkopolskiego.
InPost Urząd 24
Jak twierdzi InPost na swojej stronie, firma nie zwalnia tempa i działa “out of the box”. Nowa usługa, stworzona z myślą o załatwianiu spraw urzędowych, jest innowacyjna i pierwsza taka na rynku. Dzięki niej mieszkańcy mogą w szybki i bezpieczny sposób załatwić sprawę urzędową bez bezpośredniego kontaktu z urzędnikiem. Wystarczy złożyć dokumenty w paczkomacie.
InPost wyjaśnia też, że nowa usługa jest odpowiedzią firmy na obecną sytuację. W trakcie pandemii urzędy są zamknięte, a potrzeba bezkontaktowego załatwiania spraw administracyjnych ogromna. Urząd 24 może ten problem rozwiązać.
Jak to działa?
Na razie z usługi mogą korzystać tylko mieszkańcy Gorzowa Wielkopolskiego. Przy Urzędzie Miasta postawiono specjalne Paczkomaty do obsługi wniosków i dokumentów. Aby mieszkańcy mogli z nich skorzystać, muszą wejść na stronę Urzędu 24 właściwą ich miastu (urzad.24.inpost.pl/gorzow) i wypełnić prosty formularz. Następnie dokumenty można zanieść do paczkomatu. Koszt takiej usługi to 5,99 zł.
Kiedy urzędnicy rozpatrzą daną sprawę, zaniosą dokumenty z powrotem do paczkomatu. Co ważne, zarówno mieszkańcy, jak i urzędnicy mogą umieścić dokumenty w paczkomacie całkowicie bezdotykowa. Wystarczy, że skorzystają z aplikacji InPost Mobile.
Sprawdź też: NASA udostępniła setki materiałów za darmo w ramach akcji #zostańwdomu