Allegro podsumowało tegoroczny Black Week. Okazuje się, że tym razem padły rekordy. W sumie dziennie kupowano prawie 3,5 mln produktów. Sprzedaż wzrosła o ok. 250-300 proc. w stosunku do przeciętnego dnia.
Sprawdź też: Uwaga na Allegro Kredyty! Ta aplikacja to oszustwo
Rekordowy Black Week na Allegro
O tym, że z powodu pandemii rok 2020 będzie rekordowy dla e-commerce, mówi się wiele. Szacunki to potwierdzają już pierwsze dane, a także wyniki za najgorętszy okres sprzedażowy rozpoczynający się Czarnym Piątkiem. Allegro poinformowało, że Black Week na platformie był bardzo udany, rekordowy wręcz.
Sprzedawcy, którzy wzięli udział w „Czarnym Tygodniu”, sprzedali o ok. 250-300 proc. więcej w porównaniu do przeciętnego dnia. Jak podkreśla platforma, szczególnie duże zyski mieli Ci, którzy oferowali darmową dostawę Allegro Smart.
„Jeszcze więcej zyskali ci, których oferty miały opcję darmowej dostawy Allegro Smart! 80 proc. sprzedaży platformy w ramach ofert specjalnych Black Week pochodziło od sprzedawców zewnętrznych, którymi są zazwyczaj małe lub średnie firmy” – czytamy w komunikacie prasowym Allegro.
Klienci w ciągu ośmiu dni (23-30.11) codziennie kupowali prawie 3,5 mln produktów. Co więcej, na stronę portalu wchodziło średnio 9 klientów na sekundę. Najpopularniejszymi kategoriami, w których dodawali produkty do koszyka, były natomiast: elektronika, dom i ogród oraz produkty dla dzieci.