Rusza Woman Update od Future Collars – ogólnopolska kampania społeczna zachęcająca kobiety do wejścia w świat nowych technologii. W ramach akcji Mona Lisa, Dama z łasiczką i Dziewczyna z perłą porzuciły swoje ramy. W efekcie stały się odpowiednio IT project managerką, programistką oraz influencerką. Dzieła sztuki mają służyć jako przykład.
Sprawdź też: Onet rusza z akcją #BiznesKochaBiznes
Woman Update – aktualizuj swoją karierę
“#WomanUpdate to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna organizowana przez Future Collars i wspierana przez kilkadziesiąt firm i instytucji, dzięki której każda kobieta, bez względu na doświadczenie, wiek czy miejsce zamieszkania, ma szansę opuścić swoje dotychczasowe ramy i zdobyć kompetencje przyszłości” – wyjaśniają pomysłodawczynie akcji.
Woman Update udowania, że na rozwój nigdy nie jest za późno i nic nie jest przeszkodą do zdobycia nowych umiejętności – nawet epoka. Dowodem tego mają być trzy słynne kobiety ze świata sztuki, które przeniesiono do… świata nowych technologii. Mona Lisa, Dama z łasiczką i Dziewczyna z perłą porzuciły swoje ramy. Wyszły z obrazów, aby pokazać, że każda kobieta może zmienić kurs swojego zawodowego życia.
W ramach kampanii przygotowano bezpłatny poradnik, w którym Mona Lisa dzieli się swoimi doświadczeniami. Radzi, jak przejść przemianę i wyjść poza ramy przeszłości. W kampanii bardzo ważną rolę odgrywają komentarze ekspertów, filmy z udziałem kobiet ze świata IT, inspirujące cytaty i przydatne materiały (m.in. podcasty, wywiady, słownik IT). W ramach Woman Update przygotowano też konkurs, w którym do wygrania są testy osobowościowe i konsultacje z doradcami kariery.
Więcej o kampanii można przeczytać na https://womanupdate.org/, a o działalności Future Collars tutaj.