Trójka przeszła ostatnio przez kilka kryzysów wizerunkowych, z których najgłośniejsze były dwa. Pierwszy dotyczył nieprzedłużenia umowy z Anną Gacek, drugi usunięcia utworu Kazika z Listy Przebojów. Z danych wynika, że radio straciło z tego powodu wielu słuchaczy. W niektórych miastach nawet o połowę.
Sprawdź też: Polska marka Wishbone sprzedaje biżuterię z AliExpress? Kolejny kryzys wizerunkowy
Głośne kryzysy
Radiowa Trójka przeszła ostatnio przez dwa duże kryzysy, które odbiły się na jej wynikach. Wszystko zaczęło się od nieprzedłużenia umowy z Anną Gacek. To właśnie z nią Wojciech Mann prowadził słynną audycję “W tonacjach Trójki”. Mężczyzna stanął w obronie koleżanki, ale nie spotkał się z ciepłym przyjęciem. Następnie ogłosił, że rezygnuje z pracy w Trójce.
Kolejnym głośnym kryzysem był ten związany z usunięciem utworu Kazika z Listy Przebojów. “Twój ból jest lepszy niż mój” wygrał w głosowaniu. Niestety, piosenka nawiązująca do wizyty prezesa PiS na cmentarzu podczas pandemii (gdy cmentarze były zamknięte, a Polacy nie mogli wychodzić z domów) okazała się niewygodna dla radia. Głosowanie anulowano. Kolejna osoba zrezygnowała z pracy dla Trójki, tym razem Marek Niedźwiecki.
Trójka traci słuchaczy
Jak się można domyślić, kryzysy wizerunkowe odbiły się na liczbie słuchaczy radia. Ciekawe zestawienie przedstawiono na antyweb. Wynika z niego, że w niektórych miastach radio straciło nawet ponad połowę słuchaczy. Były to Warszawa, Częstochowa i Bydgoszcz. W innych wynik słuchalności wahał się raczej nieznacznie, lecz co ciekawe, w części miast nawet wzrósł. Były to Lublin i Białystok. Szczegółowe zestawienie można zobaczyć tutaj.