Reklama zestawów poporodowych marki Frida Mom została odrzucona przez Akademię Filmową. Nie wydano zgody na jej emisję podczas Oscarów. Powód: zbyt duży realizm.
Reklama nie na Oscary
Reklama produktów Frida Mom miała zostać wyemitowana w trakcie tegorocznych Oscarów, ale w ostatnim momencie została odrzucona. Zdaniem Akademii Filmowej pokazywała problemy kobiet tuż po porodzie w sposób zbyt realistyczny. W spocie widzimy m.in. wykonywanie czynności fizjologicznych, które sprawiły młodej mamie dużo bólu. Dokładnie przedstawiono też proces zmiany specjalnej bielizny.
Marka wyraziła swoje zaniepokojenie decyzją Akademii. Wyjaśniła, że zarówno reklama, jak i produkty Frida Mom mają przygotować młode mamy na trudny czas po porodzie.
1,5 mln wyświetleń
Reklama Frida Mom ma już 1,5 mln wyświetleń na YouTubie. Liczba ta ciągle rośnie, a użytkownicy chętnie dzielą się spostrzeżeniami dotyczącymi decyzji Akademii. Większość uważa, że reklama została niesłusznie odrzucona.
Źródło: usatoday