Krzysztof Gonciarz, znany youtuber, podjął współpracę z producentem soczewek Acuvue. W ramach kampanii nakręcił dwa filmy, które opublikował na swoim kanale.
Krzysztof Gonciarz “Rzeczy, które widzę”
Krzysztof Gonciarz stał się popularny dzięki swoim filmom podróżniczym z Japonii. Z biegiem lat charakter jego działalności na youtubie zmienił się znacznie i dziś kojarzony jest przede wszystkim z profesjonalnymi, artystycznymi filmami na różne tematy. Acuvue, marka produkująca soczewki i należąca do koncernu Johnson & Johnson, wykorzystała tę umiejętność i nawiązała z youtuberem współpracę.
Youtuber nakręcił film “Rzeczy, które widzę”. Całe wideo składa się z pięknych ujęć połączonych z rozważaniami na temat postrzegania rzeczywistości i widzenia rzeczy. Dopiero pod koniec pojawiają się soczewki Acuvue. Krzysztof Gonciarz porównuje obiektyw kamery do obiektywów, które ma każdy, czyli do oczu.
Drugi film to kulisy przygotowywania pierwszego. To w nim youtuber mówi więcej o Acuvue i tłumaczy, dlaczego zdecydował się zrezygnować z okularów.
“Wyostrz ciekawość”
Filmy Krzysztofa Gonciarza są częścią platformy “Wyostrz ciekawość”, na której wcześniej mogliśmy zobaczyć m.in. Małgorzatę Sochę. Na platformie znajdują się filmy, które obrazują, w jaki sposób ludzie radzą sobie z wadą wzroku. Podejście do tematu widzenia jest jednak bardzo różne i niekoniecznie oczywiste.
Zobacz też: Manifest o trudach bycia kobietą znów podbija internet