Nowa kampania reklamowa sieci sklepów Biedronka “Dzielmy się tym, co najlepsze” zachęca Polaków do pozostania w domach w czasie Wielkanocy. Spot pokazuje, jak świętować wspólnie mimo epidemii.
Biedronka w spocie na Wielkanoc
Ruszyła wielkanocna kampania sieci sklepów Biedronka należącej do Jeronimo Martins Polska. Akcja “Dzielmy się tym, co najlepsze” składa się z reklam informujących o promocjach cenowych, ale też ze spotu wizerunkowego. I to właśnie spot przyciągnął największą uwagę.
Reklamę poświęcono wielopokoleniowej rodzinie, która mimo dystansu z powodu pandemii koronawirusa spędza święta wspólnie. Wszystko dzięki komunikatorom internetowym. Spot przypomina o tym, że rozłąka nie musi oddalać ludzi od siebie i istnieją sposoby na poradzenie sobie z nią nawet w trakcie świąt.
Jak twierdzi Dorota Wrotek, dyrektor ds. komunikacji marketingowej sieci Biedronka, spot ma zachęcić Polaków do spędzania świąt w sposób bezpieczny. – Biedronka jak zawsze jest blisko Polaków i ich rodzin, również podczas przygotowań do świąt wielkanocnych. W tegorocznym spocie chcieliśmy pokazać Polakom, że nawet w trudnym czasie, możliwe jest dzielenie się rodzinnym ciepłem w gronie najbliższych – tłumaczy.
Co ciekawe, produkcja reklamy odbyła się w całości zdalnie. Aktorzy sami zaaranżowali scenerię i stroje, nagrywali siebie i rodzinę. Dzięki temu spot powstał w sposób bezpieczny i zgodny z zaleceniami rządu.
Za kreację i produkcję kampanii “Dzielmy się tym, co najlepsze” odpowiada agencja Duda Polska.