Onet rozpoczął ogólnopolską akcję #BiznesKochaBiznes, która ma zwiększyć solidarność wśród przedsiębiorców i zachęcić do niesienia wzajemnej pomocy. W ramach akcji klienci Ringier Axel Springer Polska mogą zostać “Wielkimi ReklamoDawcami”. Za każde 100 zł otrzymają pakiet dodatkowej powierzchni reklamowej i zasilą fundusz kampanii dla “Zwinnych Przedsiębiorców”.
Sprawdź też: Suzuki dla lekarzy – firma za darmo przekazuje medykom samochody
#BiznesKochaBiznes ruszyło
Program #BiznesKochaBiznes jest skierowany do dużych i małych przedsiębiorstw. Jako jego beneficjenci mogą się zgłaszać firmy, które podczas pandemii wprowadziły jakieś innowacje, ale potrzebują dodatkowego wsparcia na promocję działalności. Akcja ma też pomóc w walce z ekonomicznymi skutkami pandemii i zachęcić do solidarności wśród przedsiębiorców.
W akcji bierze udział biuro reklamy Ringier Axel Springer, które oferuje wyjątkową ofertę dla klientów. Za każde 100 zł wydane na kampanie otrzymają 25 zł na dodatkową powierzchnię reklamową. Dodatkowo kolejne 25 zł trafi na fundusz dla “Zwinnych Przedsiębiorców”, czyli do firm dotkniętych kryzysem.
– W trudnych czasach biznes powinien trzymać się razem. Celem oferty #BiznesKochaBiznes jest wzajemna pomoc, wsparcie dla firm, które potrafią w kryzysie dostrzec szansę na swój na rozwój. Obecni reklamodawcy biura reklamy Ringier Axel Springer Polska, prowadząc własne kampanie, mogą równocześnie wesprzeć firmy, które dzięki darmowej, ogólnopolskiej promocji będą mogły przetrwać ten trudny czas. Wierzymy, że solidarność biznesu to coś, co pomoże nam wszystkim wyjść z niego obronną ręką – tłumaczy Jovan Protić, COO Ringier Axel Springer Polska.
Więcej na temat akcji można się dowiedzieć na specjalnie stworzonej stronie https://bizneskochabiznes.onet.pl/.