Bolt z okazji walentynek zaproponował swoim klientom kody zniżkowe. Aby je uzyskać, trzeba zapoznać się z historią czworonogów z warszawskiego schroniska. Marka liczy, że użytkownicy znajdą nie tylko kody, ale także nowego przyjaciela.
Zachęta do adopcji czworonoga
Bolt przygotował dla swoich klientów kody zniżkowe na przejazdy. Otrzymać może je każdy, ale wymaga to przeczytania historii psów i kotów z warszawskiego schroniska Paluch. Kody noszą imiona bezdomnych zwierząt.
Aby uzyskać kod, użytkownik musi wejść na profil schroniska i wpisać w aplikacji imię wybranego czworonoga. Bolt zachęcił na Instagramie do pomyślenia o adopcji zwierzaka, ale podkreślił też, że decyzja nie powinna być podejmowana pochopnie.
Podobną akcję przygotował H&M
Bolt nie jest jedyną marką, która wykorzystała walentynki do szczytnych celów. Podobną akcję zaproponował H&M. Marka przygotowała spot, w którym zaprezentowano podopiecznych fundacji “Koty z Grochowa”. Akcja została skierowana do osób szukających miłości.
McDonald's płaci swoim pracownikom według ustalonych stawek godzinowych, co oznacza, że ich wynagrodzenie jest oparte na konkretnych czynnikach, takich...
Istnieje wiele różnych serwisów streamingowych, które oferują dostęp do filmów, programów telewizyjnych, muzyki i innych treści. Ostateczny wybór zależy...