Twitter przygotował w tym roku nietypową akcję walentynkową. W kilku metrach i na ulicach Stanów Zjednoczonych pojawiły się tweety dotyczące szeroko rozumianej miłości. Nie są to ckliwe historie, lecz zabawne posty ilustrujące wielowymiarowość najbardziej skomplikowanego uczucia na świecie.
Kampania outdoorowa na walentynki
W ramach kampanii Twitter zamieścił tweety użytkowników na billboardach, które można spotkać na ulicach oraz w metrze w Nowym Jorku, San Francisco i Seattle. Akcja ma pokazać trendy dotyczące randkowania i podejście do miłości współczesnych ludzi.
Z przeprowadzonej akcji wysnuto ciekawe wnioski. Okazało się, że od 2017 r. pojawiło się aż 8 razy więcej tweetów o porzuceniu bez wyjaśnień, a o pierwszej randce piszemy najczęściej w piątki i czwartki.
Twitter prowadził już podobne kampanie m.in. Me on Twitter i Twitter Is Like.
Źródło: adweek