Marketing Apart w ogniu krytyki. Nie ma na wypłaty dla...

Apart w ogniu krytyki. Nie ma na wypłaty dla pracowników, ale tworzy reklamy z gwiazdami

-

- Reklama -

Na Apart spadła fala krytyki. Marka w imieniu branży jubilerskiej poprosiła rząd o wsparcie finansowe, argumentując to brakiem pieniędzy na płace pracowników. Nie spodobało się to konsumentom. Kilka tygodni temu ukazała się bowiem bożonarodzeniowa kampania firmy, która wywołała wiele kontrowersji. Wzięły w niej udział gwiazdy, a spot z pewnością był kosztowny.

Sprawdź też: Rosną kontrowersje wokół Dnia Szpilek Moliera2

Apart w ogniu krytyki

Firma Apart wystosowała do wicepremiera apel o wsparcie dla branży jubilerskiej. Zdaniem marki również i ten sektor gospodarki poniósł straty z powodu pandemii i potrzebuje pomocy. Jak informuje w liście, sytuacja branży jubilerskiej jest bardzo zła. Z powodu zamknięcia galerii handlowych lokale „stoją przed dramatycznymi sytuacjami w zakresie znalezienia źródeł finansowania płac pracowników”.

Taka argumentacja nie spodobała się internautom. Konsumenci wytknęli Apartowi, że prowadzi kampanię reklamową z rozmachem, chociaż rzekomo nie ma pieniędzy na wypłaty dla pracowników. Sprawa dotyczy kontrowersyjnego spotu z udziałem Julii Wieniawy, Małgorzaty Sochy i Anny Lewandowskiej. Wiele osób zauważyło, że to czterominutowa reklama, która jest oderwana od rzeczywistości. Zdaniem internautów pokazuje świat, który nie istnieje. Wirtualna Polska oszacowała, że na samą emisję reklamy w telewizji marka wydała ok. 5 mln zł netto w ciągu 9 dni. Z powodu pandemii wiele osób martwi się brakiem pieniędzy, lecz Apart zdecydował się na kosztowny spot z udziałem gwiazd. Powstały nawet parodie reklamy, w których podkreślono sztuczność reklamy.

Apart tłumaczy się ze swoich działań

„Świąteczna kampania reklamowa, tak jak każda, jest realizowana w celu zwiększenia sprzedaży. Działania marketingowe pozwalają nam zniwelować straty, które wynikają z zamknięcia salonów i lockdownu” – komentuje Michał Stawecki cytowany przez Wirtualne Media. „Reklama była produkowana w sierpniu. Apart jest marką luksusową. Dostarczamy naszym klientom biżuterię ze srebra, złota, złotą z diamentami i zegarki. Nasze koncepty zawsze były luksusowe, nieco bajkowe, baśniowe. To jest nasz świat (…) o wsparcie prosimy, ponieważ chcemy być traktowani tak samo, jak inne firmy handlowe będące w takiej samej sytuacji jak my”.

Mimo tłumaczeń internauci nie zostawiają suchej nitki na firmie. Większość podkreśla, że działania marketingowe Apartu stoją w opozycji do rzekomo trudnej sytuacji finansowej.

 

Fot. Apart / materiały prasowe

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze

Ile zarabia się w McDonald’s? Stawki dla pracowników

McDonald's płaci swoim pracownikom według ustalonych stawek godzinowych, co oznacza, że ich wynagrodzenie jest oparte na konkretnych czynnikach, takich...

Kurs bitcoina rośnie w kierunku $25 000

W tym momencie jeden bitcoin jest wart 24 715 USD. Oznacza to, że cena wzrośnie o około 10% każdego...

Jaki serwis stremingowy wybrać?

Istnieje wiele różnych serwisów streamingowych, które oferują dostęp do filmów, programów telewizyjnych, muzyki i innych treści. Ostateczny wybór zależy...

Zarządzanie przez cele — jaki ma wpływ na funkcjonowanie firmy?

Zarządzanie przez cele (ang. Management by Objectives, MBO) to podejście do zarządzania, które skupia się na ustalaniu celów i...

Kwota wolna od podatku a Nowy Polski Ład?

"Kwota wolna od podatku" to kwota dochodu, którą nie trzeba opodatkować w Polsce. W 2023 roku wynosi ona 30...

Kiedy następuje nabycie prawa do 26 dni urlopu?

Ilość dni urlopowych przy umowie o pracę zależy od kraju, w którym umowa jest zawarta, a także od indywidualnych...

Warto przeczytać

Ile zarabia się w McDonald’s? Stawki dla pracowników

McDonald's płaci swoim pracownikom według ustalonych stawek godzinowych, co...

Kurs bitcoina rośnie w kierunku $25 000

W tym momencie jeden bitcoin jest wart 24 715...
- Reklama -

Może Cię zainteresowaćPOWIĄZANE
Polecane dla Ciebie