Sieć KFC ogoliła słynną brodę i wąsy słynnego portretu Colonela Sandersa. Wszystko w ramach corocznej akcji Movember, która ma zachęcić mężczyzn do zwrócenia uwagi na swoje zdrowie. Wydarzenie trwa przez cały miesiąc.
Sprawdź też: KFC wydrukuje kurczaki technologią 3D. Mają smakować jak prawdziwe
KFC ogoliło twarz marki
Movember to coroczna akcja odbywająca się w listopadzie. Trwa ma przez cały miesiąc i ma zwrócić uwagę mężczyzn na problemy zdrowotne zwłaszcza takie jak rak prostaty. Problem ten jest poważny bo co roku tylko w Polsce na nowotwór jądra choruje 1,5 tys. mężczyzn. Można go wyleczyć całkowicie tylko wtedy, gdy będzie wcześnie wykryty. Co jednak ważne, Movember to nie tylko choroby nowotworowe. Akcja ma zwrócić uwagę na problemy zdrowotne ogółem, również np. na choroby psychiczne. W ramach wydarzenia panowie na całym świecie najpierw golą się, a potem zapuszczają wąsy przez cały miesiąc. Ma to być m.in. gestem solidarności z innymi mężczyznami. Więcej o zasadach Movember, a także o misji organizatorów wydarzenia można przeczytać na oficjalnej stronie akcji movember.pl.
Udział w Movember wzięła także restauracja KFC. Aby pokazać swoje zaangażowanie marka ogoliła Colonela Sandersa – założyciela sieci i twarz brandu znajdującą się na logotypie. Logo ogolonego mężczyzny na jeden dzień zastąpiło standardowego Colonela Sandersa z zarostem. Akcję przygotowała agencja Sid Lee Paris.