InPost wprowadził innowacyjną możliwość nadania przesyłki bezpośrednio przez aplikację. Nie trzeba już drukować etykiet ani czekać w kolejce. Jak podkreśla prezes firmy, to skok technologiczny dla polskich konsumentów.
Sprawdź też: Zakupy z IKEA odbierzemy w Paczkomatach
InPost wprowadza nową usługę
„Wreszcie jest!!!!” – napisał Rafał Brzoska, prezes InPost na swoim LinkedInie. Tym wstępem przedsiębiorca ogłosił, że firma wprowadza nową usługę na rynek. Nadanie paczki będzie teraz możliwe przez aplikację InPost Mobile. Oznacza to, że nie trzeba będzie ani drukować etykiet, ani udawać się do placówek, aby nadać paczkę. Wystarczy użyć aplikacji i udać się z paczką do paczkomatu.
„To jest pierwsze w Polsce tak innowacyjne rozwiązanie, czyli wygodna usługa mobilnego nadawania paczek – w trybie 24/7, dla każdego z ponad 5,2 mln aktywnych użytkowników aplikacji InPost. Jest to odpowiedź na potrzeby konsumentów – oferujemy usługę, która jest w pełni bezetykietowa, a przez to wygodna i szybka. Teraz każdy – gdziekolwiek jest, cokolwiek robi – ma opcję, która pozwoli na nadanie przesyłki w każdym momencie, w każdym miejscu – dzięki nadaniom w aplikacji InPost Mobile. Tym samym spełniamy złożoną obietnicę i robimy kolejny znaczący krok w uczynieniu z naszej aplikacji centrum zarządzania przesyłkami. Oferujemy Polakom skok technologiczny – koniec z wysyłaniem przesyłek w placówkach czy sklepach!” – podsumowuje Rafał Brzoska.
Co ciekawe, paczkę w ten sposób można nadać zarówno od innego Paczkomatu, jak i pod adres wskazanego odbiorcy (z dostawą do domu). Sam proces wygenerowania „wirtualnej etykiety” jest bardzo prosty. Należy nadać paczkę w aplikacji, a wygenerowany kod QR zeskanować w Paczkomacie. Skrytka na paczkę otworzy się automatycznie. Przed nadaniem należy wysyłkę jeszcze opłacić. Warto jednak podkreślić, że na razie możliwa jest jednie płatność BLIK.
Szczegółową instrukcję nadania paczki znajdziemy w informacji przygotowanej przez firmę. W komunikacie marka przypomina też, że Paczkomaty (według raportu Gemius) są najczęściej wybieraną formą dostawy. Formę tę preferuje aż 61% kupujących w internecie. Paczkomaty wyprzedziły i Pocztę Polską, i kurierów.