Marketing Toyota przeprowadza rebranding

Toyota przeprowadza rebranding

-

- Reklama -

Toyota Motor Europe zmienia swój wizerunek. To część globalnej transformacji marki, które chce stać się szeroko rozumianym dostawcą mobilności, również w zakresie usług finansowych. Rebranding przeszedł zarówno logotyp, jak i typografia. 

Sprawdź też: Kultowa marka Uncle Ben’s dostosuje się do obecnych czasów i przejdzie rebranding

Toyota zmienia wizerunek

W Europie trwa wprowadzanie rebrandingu Toyoty i wszystkich jej submarek. Nowa identyfikacja wizualna wpisuje się w epokę cyfryzacji i dominacji urządzeń mobilnych.

– Nowy design opracowano z myślą o coraz bardziej różnorodnych klientach, których marka pozyskuje w związku z nieustannym poszerzaniem zakresu produktów i usług mobilnych. Identyfikacja wizualna pozwala zachować spójność zarówno na wszelkiego rodzaju ekranach i urządzeniach mobilnych, jak i na fizycznych przedmiotach i płaszczyznach – czytamy w informacji prasowej marki.

Projekt nowej identyfikacji opiera się na czterech wartościach. Są to: patrzenie w przyszłość, synchronizacja z urządzeniami mobilnymi, wrażenia klasy premium, spójność wszystkich działów, jednostek i submarek.

nowe logo Toyota

Nowe logo ma teraz dwuwymiarowy design, bez znaku słownego Toyoty. Nowa identyfikacja stanie się częścią wszystkich form komunikacji, ale stary emblemat będzie montowany na samochodach. W celu ujednolicenia wszystkich submarek niektóre jednostki zmienią też swoje nazwy.

– Toyota Insurance Management otrzymuje nazwę Toyota Insurance Services, która jest lepiej dostosowana do wciąż rozwijających się usług internetowych i mobilnych. Program sprzedaży samochodów używanych Toyota Plus zmienia nazwę na Toyota Approved Used – czytamy w komunikacie.

Jak podkreśla Didier Gambart, wiceprezes ds. sprzedaży, marketingu i doświadczeń klientów, nowa identyfikacja powstała z myślą o świecie jutra.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze

Lokalizacje Strajku Kobiet znajdziemy na Google Maps

Od już prawie tygodnia w całej Polsce trwają protesty związane z decyzją Trybunału Konstytucyjnego w sprawie aborcji. Jak się...

Pyszne.pl pomoże restauracjom

Serwis Pyszne.pl wprowadza specjalne środki wsparcia dla restauracji z powodu kolejnych restrykcji nałożonych na lokale. Pakiet pomocy zawiera m.in....

Gastronomia znowu zamknięta! Przedstawiciele firm wysłali petycję do premiera

Wszystko wskazuje na to, że gastronomia ma przed sobą kolejne ciężkie tygodnie. Zgodnie z nowymi przepisami z powodu COVID-19...

PayPal wchodzi na rynek kryptowalut

Operator płatności PayPal umożliwi klientom zakupy za pomocą Bitcoinów i kilku innych cyfrowych walut. Poprzez platformę będzie można nabyć...

Druga fala nie uderzy w nas tak mocno? Ministerstwo prognozuje

Ministerstwo Finansów oceniło, że druga fala pandemii nie zaszkodzi nam tak dramatycznie, jak w przypadku pierwszego kryzysu. Nowe obostrzenia...

Lentilky przestaną być czeskie. Produkcja przenosi się do Niemiec

Kultowe cukierki Lentilky znikają z Czech. Jak informuje Nestle, teraz produkcja przeniesie się do Hamburga. Ma to ułatwić procesy...

Warto przeczytać

Lokalizacje Strajku Kobiet znajdziemy na Google Maps

Od już prawie tygodnia w całej Polsce trwają protesty...

Pyszne.pl pomoże restauracjom

Serwis Pyszne.pl wprowadza specjalne środki wsparcia dla restauracji z...
- Reklama -

Może Cię zainteresowaćPOWIĄZANE
Polecane dla Ciebie